Jak uporządkować obsługę klienta w swojej firmie?
Prowadzenie własnej działalności wymaga od nas wielu umiejętności. Wraz z rozwojem działalności nie możemy jednak wszystkich obowiązków wykonywać sami. Idealnym rozwiązaniem jest korzystanie z pomocnych narzędzi i przekazywanie części prac osobom trzecim, w taki sposób, by nadal mieć nad nimi właściwą kontrolę. Prowadzenie firmy jest wyzwaniem zarówno pod względem marketingowym, jak i logistycznym. Dopięcie wszystkiego na ostatni guzik wymaga wysiłku i pracy niemal 7 dni w tygodniu. A to wszystko po to, by osiągnąć jeden z najważniejszych celów, czyli zadowolenie naszych klientów. Ocena jakości obsługi klienta jest wprost proporcjonalna do sukcesu naszego biznesu.
Jak pomóc sobie w sprawnej obsłudze klientów?
Jeśli zatem masz świadomość, jak ważna jest obsługa klienta w Twojej firmie, wiesz też, że należy skorzystać ze wszystkich możliwości, które pomogą Ci prowadzić ją na jak najwyższym poziomie. Odbieranie wszystkich połączeń samemu, odpisywanie na maile, zajmowanie się reklamacjami i firmowym czatem na stronie online to zadania wykraczające poza możliwości jednej osoby. Bez względu na to, czy chcesz robić to sam, czy zlecić pracownikowi w biurze, przy większej ilości klientów, to zadanie przerasta rzeczywiste możliwości jednego człowieka. Idealnym rozwiązaniem jest w takim przypadku skorzystanie z nowoczesnemu systemu organizującego kompleksowo całą obsługę klienta i zbierającego ją w jedno miejsce – takim narzędziem jest system Thulium.
Czy Thulium to rozwiązanie dla mnie?
System Thulium powstał z myślą o wielu różnych biznesach, zarówno placówkach handlowych, jak i biurach czy placówkach medycznych. Wszędzie tam, gdzie zachodzą interakcje między klientami a firmą, zda on doskonale egzamin, ujednolicając sposób załatwiania spraw, porządkując je i rozdzielając zadania poszczególnym agentom. Korzystając z systemu Thulium, wraz z jedną z jego części bazowych, jaką jest system ticketowy, zyskujesz nową jakość i doskonałą organizację pracy. Jest to świetny sposób na usprawnienie komunikacji z klientami i poprzez to poprawienie działania Twojej firmy. Sprawdzone, rzetelne i chwalone przez setki zadowolonych klientów rozwiązania, jakie daje system ticketowy wprowadzą Twoją obsługę na zupełnie nowy, profesjonalny poziom. Dzięki niemu skorzystasz ze wszystkich możliwości, jakie w obszarze komunikacji daje dziś nowoczesna technologia, jednocześnie nie tracąc kontroli nad tym, jak wyglądają rozmowy na linii agent – klient.
Jak to działa?
Helpdesk Thulium wraz z systemem ticketowym tworzą jedna dużą skrzynkę mailową, która w pełni wykorzystuje potencjał, jaki drzemie w pracy zespołowej. Wspomaga obsługę klientów na wielu różnych poziomach. Dostęp do systemu mają wszyscy agenci, ale praca jest rzeczowo rozdzielana, dzięki przetwarzaniu każdego zgłoszenia w ticket, który przydzielany jest danemu pracownikowi wraz z całą historią kontaktu tego klienta. Pracownik ma zatem dostęp do wszystkich danych, które są niezbędne do prowadzenia fachowej i spersonalizowanej rozmowy.